TENTANG SAYA

Aku lahir di Muar, Johor. Tapi dibesarkan di N.9.
Takdir Allah SWT, aku ditemukan jodoh dengan orang Muar
Maka...bermastautinlah aku di Muar
Syukur...walaupun takde Pavi..takde Mr DIY
tetap kene syukur :D

Dikurniakan 2 orang cahayamata yang lengkap pada aku
Alhamdulillah
Sorang Lelaki sorang pompuan
Sorang kanan...sorang kidal
Sorang putih sorang sawo matang..kihkihkih

Suami aku seorang yang sangat2 busy
dengan jawatan yang dia sandang
dengan kerja yang dia handle
(nangis dalam hati sbb jarang dapat jalan2)

apapun...aku sayang keluarga kecil aku



pilih gambar masa kurus aje ;p

suami aku mmg pemalu

IFFAH anak kedua aku

IMRAN anak yang sulung
setakat ini sahaja cerita aku tentang keluarga kecil aku.

till then..wassalam


No comments:

Copyright to Scha Idha
Designed by UMIESUEstudio 2015