AKU DAN D.Y.M.M SULTAN IBRAHIM IBNI ALMARHUM SULTAN ISKANDAR

18.4.2015...Bersempena Majlis Meraikan Pertabalan Tuanku sebagai SULTAN DAN YANG DIPERTUAN BAGI NEGERI DAN JAJAHAN TAKLUK JOHOR DARUL TA'ZIM aku ditugaskan untuk mencatit kehadiran penerima-penerima pingat bagi Daerah Muar semasa Jamuan Minum Teh bersama Tuanku tu.

Tetapi bijaknya aku...aku tak bertugas pun! tapi aku....hmmm cakap pon tak guna...tengok gambar jelah



                                                   :D

aku tak terucap dengan kata2 nak  cerita perasaan aku mcmane masa ni.gugup ada...speechless ada..happy ada..terkejut pon ada... :D

1 yg aku perasan masa bergambar ni...Tuanku wangiiiii sangat...
walaupon berpeloh2 sebab cuaca panas terik masa tu
Yang kelakarnya Tuan Haji Muji (Pegawai Daerah) sengih2 tengok aku
sori Tuan Haji! saya datang memang nak selfie aje. hihihi


Till then...muahciked



No comments:

Copyright to Scha Idha
Designed by UMIESUEstudio 2015