PERSIAPAN SYAWAL

Macam orang-orang lain jugak
aku pon sama sebuk membeli baju especially baju anak2

sebenarnya...ada cerita pasal shoping baju raya ni
punyalah kelam kabut aku memilih...
dgn ramainya org kt K-Mall tu
dgn imran iffah yang merengek2 nak main keta...
sudahnya aku terpilih kaler Purple tua sebagai tema
mmg cun ahhh!! cun sangat-sangat!!
nangisss!!!


tahun ni tak mcm tahun lepas
tahun lepas...sebelum ramadan lagi aku dah siap beli
baju anak2 and baju aku laki bini

so far...persiapan baju dh oklah.yg simple2 aje
baju2 raya dah siap basuh pun :D
eksaited no nak raya!
mihmihmih

untuk rumah pulak...
laki aku belikan meja makan baru
yeay!!!
dan cat rumah luar dan dalam...

cuma.....ada 1 persoalan belum settle.....

nak raya kat mana?

gambar tahun lepas...tak sabar nak main bunga api lagi
 




No comments:

Copyright to Scha Idha
Designed by UMIESUEstudio 2015