6TH ANNIVERSARY

3.7.2015 (hari jumaat), 4.7.2015 (hari sabtu) & 5.7.2015 (hari ahad)
ngam2 sama dengan hari perkahwinan aku dan ajes a.k.a Mail
6 tahun lepas

dah 6 tahun aku kawen rupa-rupanya
terharu mak incik
syukur ke hadrat Ilahi
aku dijodohkan dengan lelaki yang baik
penyayang, romantik....ihikkk
 
walaupon laki aku sangat2 bizi tapi
tahap dia mengutamakan aku dan anak-anak
memang tak boleh lawan
kalau dia dapat surat mesyuarat atau kursus
orang pertama yang dia call...aku
hehehe
mesti dia tanya aku ngan anak2 macamane
ada pernah sekali aku ikot pegi Pontian
tu jelah sekali kot
tapi kalau dia pergi tempat yang menarik
ofkoslah mak incik ikot
ye dak?

alaa dah 6 tahun pon kawen
takdelah bunga...kek bagai
hadiah pon nan hado!

kehadiran mak ayah sangat bererti

nak makan pon pakai baju petronas ;p

eh sedap pulak harini awe kelate masak..agaknya dia tau enibeseri aku laaa

tunggu corelle aku sampai dari U.S..no more mangkuk2 eskrim bahahahaa

ayah mendoakan kesejahteraan kami (sila abaikan pemandangan di belakang tu ye)

dengan hadirnya 2 cahayamata yang menyerikan lagi perkahwinan kami
Alhamdulillah...syukur dengan kurniaanMu Ya Allah.....






No comments:

Copyright to Scha Idha
Designed by UMIESUEstudio 2015