Projek Naik Bas ke Kuantan...Rombongan Cik Tijah


15 Mei 2015 pukul 10 pg

Kami sekeluarga dlm 39 orang berkumpul kat depan Masjid Paya Redan
bersedia nak naik BAS SEKOLAH menuju ke Kuantan...yay!!!

punyelah seronok kami nak naik bas...Allah saja yg tahu
dalam pada tu...seronok jugak sbb nak meraikan Zaki nanti...hehehe
Ingat lg anak aku si Imran...dr Bukit Pasir ke Pagoh (setengah jam perjalanan), asikla berzikir sebelah telinga aku dgn apaknya
Yan nak naik bas....Yan nak naik bas.......
Comellll....walaupun rasa nak cengkam pon ada  

Bas tu kami sewa dgn harga RM1400.00. hmmm...mmg byk cerita la pasal ni
tp aku tak nak cerita kat sini sbb.....aku rasa tak perlu
aku sayang family aku.terima kasih kepada semua yg sudi bg kerjasama dalam menjayakan Projek Naik Bas ke Kuantan...Rombongan Cik Tijah katanyer!! hehehe

meh aku tepek beberapa keping gambar dalam bas untuk kenangan kami semua (sayanglah tak amik gambar beramai-ramai depan bas...ralat noh rasanya)...its ok...there will be another time In Sha Allah...enjoy!



imran always be the cheeky one.Alhamdulillah imran tak cranky..tak susahkan ibu pon...ok lepas ni ibu boleh bawak naik train pulak ye. hehehe


iffah...mebi sbb dia kecik lagi so agak cranky and tantrum beberapa kali...tp berkat pertolongan ramai orang...iffah cool and steady..phewww


ni mak anjang aku. as always ceria but sometimes boleh jadi ratu airmata jugak. dalam bas 24jam pegang tangan dgn pak anjang...so loving couple.semangat mak anjang lah maka Projek Naik Bas ke Kuantan...Rombongan Cik Tijah ni berjaya diadakan.thank youuuu



mak andak and pak andak...loving couple gak nih...sayangnya pak unggal Azie tak ikot..kalau tak...lagi havoc bas aku rasa.hahaha



baju merah tulah pak unggal..bizi handle kambing2 nya...yg dpn tu ayah aku...nk baca doa memulakan perjalanan...sayangnya tak ambil gambar mak sbb mak melayan badan tak sehat...

so...akan ada Pt 2 of the story...tungguuu 
bajet ada org nak baca la cerita kau nih
why bother!
tata...








No comments:

Copyright to Scha Idha
Designed by UMIESUEstudio 2015