SAHABAT

Aku perlukan SAHABAT. 
aku tak taulah kalau sape2 dalam dunia ni tak perlukan sahabat...
aku mmg tabik spring lah dgn orang2 lone ranger macam gini

aku rasa aku dh bersahabat dengan mereka2 ni since 2009
sejak aku berpindah dari opis lama ke opis sekarang ni

tapi sekarang..salah sorang dari sahabat aku..Kak Wan dah pun
berpencen pada 30.4.2015 yang lalu

As a best friend...aku dengan Alfun berpakat untuk belikan dia sesuatu
sebagai Tanda Ingatan
eehhh...jauh ni beli. hadiah dari Kuwait uols!!! 
Mesia takde jual. Kat Nilai 3 takde okay...mihmihmih

abaikan kecomelan aku ye

Semoga Kak Wan bahagia mlalui hari-hari berehat di rumah.
Semoga kesihatan Kak Wan bertambah baik
Semoga Kak Wan dimurahkan rezki dan lain-lain lagi


manjanya aku.haktuiii

so..sekarang tinggallah aku berdua bersahabat dengan Dina Ben Abad setiap hari. Harapnya Alfun tak jemu lah nak menghadap muka aku sampai pencen nanti. lagi 20 tahun. Bahahaha. In Sha Allah jika dipanjangkan umur...

till then..tata!



 




No comments:

Copyright to Scha Idha
Designed by UMIESUEstudio 2015