AKU DAN BAGAIRATU Pt.2

Assalammualaikum and hi to myself.bahahahaa
again aku merapu untuk aku baca sendiri
why bother! why bother!
ehhh dh mcm Diva AA 
si mulut muncung itik gembo2 tuuu
coiii

aritu aku ckp nk tunjuk gambo sebelum & selepas kannn
ceh...walaupon set lighting tak betol..ada aku kesah!
aku nk tunjuk jgk keberkesanan aku consume BAGAIRATU ni

selain dari kulit muka..aku perasan kulit seluruh badan aku tak mudah kering
kalau dulu kat jari-jari kaki tu mcm mengelupas kering
tp semua itu tiada lagi selepas pengambilan produk ini
cehhh ayat iklan sangattt

pastu crack heels aku berkurangan. dh molek dah kaki makcik! 
takla malu kalau tak pakai stokin tu sbb tumit dah flawless gituw
tumit flawless???!! kahkahkah

ahhh menceceh banyak pon tara gunaaa...jom tengok gambo makcik!


amaciam???


No comments:

Copyright to Scha Idha
Designed by UMIESUEstudio 2015