SEHARI SEBELUM AIDILADHA 2015 YANG PENUH DUGAAN

Masya Allah
banyaknya dugaan harini
bermula dengan Iffah demam
dari pukul 2 pagi Iffah tak tido2
rupa-rupanya dia demam
bagi makan ubat dan lap badannya dengan air sejuk
Alhamdulillah
Iffah tido balik

terpaksa aku pergi keje jugak walau berat hati
sbb opis mate yang lain ramai cuti
takpe...sabar

pukul 1 tengahari hantar exora ke Proton untuk diservis
try call pauzi mintak tolong amik
rupa-rupanya mamat tu dah otw pontian dah
cittt

terpaksalah call bapak imran
pakcik tu pulak harini kebizian tahap najib tun razak
sebab esok dah raya..oder berjela, stokis pulak 230 ptg tutup

dia amikla jugak aku kat proton tu
pastu balik opis aku bwk myvi
otw tu apasal la radio kejap2 mati...
rupanya semalam ajes pasang bateri tak kuat
syukurla aku parking elok2 depan klinik asia tu
sbb nak beli ubat demam iffah

syukur sekali lagi klinik asia tu sederet kedai servis keta

haih...panjangnya cerita aku sebelum raya ni

sabar...sabar dan sabar.....


No comments:

Copyright to Scha Idha
Designed by UMIESUEstudio 2015