HAPPY BIRTHDAY TO YOU IMRAN!!

9.9.2015

Alhamdulillah genap Imran 4 tahun
membesar bagai johan
sihat, cerdik, nakal, mashem, melengas
semua ada

dah sekolah
alhamdulillah
tapi kadang2 buat peel jgk tak nak gi skolah
sebabkan imran dah sekolah
so aku plan tahun ni nak sambut besday dia kat skolah je
beli jajan2 kat kedai Eko
aku packing semula
air kotak + jajan2 + gula2 susu tu
kek order dgn kak kamariah tu
ni dah 2nd time oder ngan dia
sedap keknya
kek harga RM90
hmmm...untung budak2 zaman sekarang....
semoga jadi anak yang soleh


bigo sikit2 takpe..hmmm

takpe....


bior cerdik...ni gambor sebelum ke sekolah masa sambutan hari raya kat skolah imran

kek vanila layer filling bluebery...sedap gak

jajan untuk budak2

bespren pon nak potong skali

Add caption


insyaallah ada rezki tahun dpn kita buat lagi ye...



busy aku 2 hari tu
ke hulu ke hilir
beli goodies..packing
tempah kek
amik kek
niat nak happykan budak2

settle imran...pastu sebok wedding udin pulak
macam2 yang dicari
tempah muffin
keluar duit...keluar duit...keluar duit...
haih...
lps ni aku umumkan kegawatan ekonomi aku pulak
ingat negara je ke gawat
aku pon gawat jgk
huhuhuuu


No comments:

Copyright to Scha Idha
Designed by UMIESUEstudio 2015